Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Ilman kipuja sai nukkua pois
Hyvä ystävä, luin kaikki viestit vaimostasi ja olen täällä itku kurkussa. Mitäköhän sitä omalle kohdalle vielä sattuukaan? Itselläni on levinnyt syöpä, jota ei voi leikata eikä antaa sädehoitoa. Itse elän toivossa, että elinvuosia olisi vielä paljon rakkaiden lasteni kanssa, koska he ovat vielä niin pieniä. Avomieheni ei ymmärrä tilanteen vakavuutta, vaikka tietää faktat, en jaksa sitä.Toisten on aika elää, toisten aika kuolla. Tämä on julma tosiasia, mutta kenties me tapaamme vielä tuonpuoleisessa rakkaamme. Varmaa on mielestäni ainakin, että rajan toisella puolella ei ole tuskaa ja siellä saa levätä rauhassa. Itse en pelkää kuolemaa, vaan syövän loppuvaihetta kipuineen. Miten sen kestää ja miten lähimmäiset kestävät sen. Sinulla on ollut rankkaa, rakkaimpasi meni nopeasti. Asiaan on valitettavasti vain sopeuduttava ja tehtävä surutyö kunnolla. Onneksi Sinulla on rakkaat lapset olemassa, tukekaa toinen toisianne. Lepää kunnolla ja ulkoile, nauti luonnosta, elämä jatkuu. Kohta kevät tuo silmuja ja versoja, nauttikaamme siitä. Voimia tämän kaiken keskelle.
- TsemppiäSidlar
- Re: TsemppiäVarjossa
- Re: TsemppiäHeisku
- Re: Sidlarille...tytyrna
- Re: Tsemppiäkaamos
- Re: Tsemppiäpilvipouta
- Re: TsemppiäPiip
- KeuhkokuumeSidlar
- Re: KeuhkokuumeVarjossa
- Re: KeuhkokuumeHeisku
- Re: KeuhkokuumeSanaton
- Re: KeuhkokuumeSidlar