Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Myelooma

Kyllätämä on raskasta. Äitini tila vain huononee. Toivottavasti tämä on nyt tätä ensimmäiseen hoitokertaan liittyvää säätöä. Hemoglobiinin laskun seurauksena, sydämen toiminta heikkeni eli keuhkoihin kertyi nestettä. On viettänyt tosi huonon viime yön. Joutunut pyytämään lisähappea ja muutenkin tuntunut tosi pahalta. Saa nyt nesteenpoistolääkkeitä ja toivon, että ne auttavat. Sisäinen verenvuoto on saatu tyrehdytettyä, mutta joutunee olemaan ainakin vielä tulevan viikonlopun yli sairaalassa.

Onkohan muillakin kunto romahtunut, kun hoidot on aloitettu. Yksi lääkäri mua tästä kyllä varoittikin, kun kysyin hoidon mahdollisista sivuvaikutuksista...

Aika raskasta on. Erityisesti yksin oleva isäni säälittää. Mä en olen pariin päivään kyennyt yhtään töihini, onneksi sairasloman saanti ei ole olltu mitenkään ongelmallista. Tänään yritän etänä saada vähän töistä otetta, mutta enpä kyllä muista, että koskaan olisi elämä tuntunut yhtä synkältä ja kamalalta...
wanikka | 25.11.2009 klo 11:40:56