Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Myelooma
Lyhyesti piti vain kertomani, että olen itse nyt jonkinlaisessa turtumisvaiheessa. Muutama päivä on mennyt jo ihan kokonaan ilman itkuja, vaikka olen kertonut tapahtuneesta joillekin ystävilleni, jotka eivät siitä vielä tienneet. Johtunee siitä, että nyt viikko on menty melko samanlaisessa tilassa äidin kanssa. Voi siis olosuhteisiin nähden kohtuullisesti.Ei puhu ja halvaus on ja pysyy, mutta kuulee ja ymmärtää selkeästi. Sunnuntaina olimme aika isolla poppoolla katsomassa ja aluksi tuntui kovinkin ilahtuneelta, mutta lopuksi tuli sekä väsymys, että itku.
Kunpa voisi puhua ja kertoa, että mitä miettii.
Aina kun näen isäni soittavan, sydän hyppää kurkkuun. Onhan tämä sellaista löysässä hirressä roikkumista. Mutta säästän vähän itseäni ja siirsin esimerkiksi sen lääkäreiden kanssa keskustelun isälleni. Ja sanoin, että hänen pitäisi keskustella vähintään kahden eri lääkärin kanssa, kun ihmisiähän nekin vain on.
Terveisin
Wanikka
- Myeloomawanikka
- MyeloomaSelina
- Re: Myeloomapäiväsini
- Re: Myeloomawanikka
- MyeloomaSelina