Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Apua ahdistukseen
Parempi päivä taas tänään. Joulun odotus motivoi näköjään ja kaikki: sairaat ja omaiset, puuhailevat teeman ympärillä.Työssä käyminen on vaativaa tällä hetkellä. Olen itse yrittäjä ja tilanne näkyy tuloksissa aika rajuina pohjalukemina. Toisaalta olen päättänyt, että oma elämä on tärkeä ja edellytykset oman elämän ylläpitoon on jotenkin säilytettävä. Tässä on todella vertaistuki tarpeellinen (kiitos vaan).
Kaiken energian ja mukavan varaaminen sairaille riskeeraa omankin terveyden. Huomasin jossain vaiheessa, että ajattelekin kuin äitini sukupolvi. Tunsin itseni niiiiin vanhaksi ja elämän loppumetreillä olevaksi, että tulevaisuus katosi tai kutistui olemattomiin.
Nyt taistelen pala kerrallaan saadakseni tartuntapintaa siihen elämään, joka jää, kun vanhemmat lähtevät.
Ja toivon, että kun oma aikani tulee, ei ole mitään lisättävää tai haikailtavaa. On valmis lähtemään, koska tietää eläneensä tämän elämän kokonaan.
Näin tänään, huomenna ajatukset voivat taas olla huomattavasti heiveröisempiä, alistuneempia ja masentuneempia.
- Apua ahdistukseensimajo
- Re: Apua ahdistukseenpäiväsini
- Re: Apua ahdistukseenkevätuni
- Re: Apua ahdistukseensutinah
- Re: Apua ahdistukseenwanikka
- Re: Apua ahdistukseenwanikka
- Re: Apua ahdistukseenkorppi
- Re: Apua ahdistukseenkorppi