Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

epäreilua

Itse olen lueskellut keskustelupalstalta kokemuksia ja tietoa...ja kummasti ne antavat lohtua...
Sain neljä päivää sitten kuulla, että äidilläni(aina niin terveellä "duracellilla") on koko mahalaukun täyttävä syöpä. Voitte kuvitella kuin musertava moinen tieto on, koko perheelle. Äitini on jäämässä kohta eläkkeelle ja silloin piti alkaa se laatuaika ja elämästä nauttiminen uudella tavalla. Lapsen lapsetkin odottivat innolla ulkomaanreissuja mummon ja papan kanssa. Itse tiedän aikapaljon työni takia syövistä, joten vaikka vasta odottelemme tietoa koepaloista, niin tiedän jo, ettei yhteistä aikaa ole luvassa paljoa.
Tuntuu niin kamalan raskaalta katsoa omien vanhempiensa musertumista moisen sairauden edessä. Itseni tiedän tästä taas nousevan, kiitos lasteni ja arjen pakkorutiinien...mutta tuo toisten tuskan näkeminen sattuu ihan liikaa.
Tämä oli tällainen purkaus ja enempää en nyt juuri jaksa, mutta toivotan voimia kaikille taudin kanssa taisteleville.
kaamos | 8.12.2007 klo 23:48:57