Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: munuaissyöpä

Tervehdys
Siis Nexavaria et voinut enään käyttää liaan suurten sivuvaikutusten myötä, no se on tavallaan harmi kun se ilmeisesti toimi edellis kerralla aikas hyvin.
Mutta toi että afastin ei ole korvattava kuulosti ihmelliseltä kun se kuitenkin on peruskorvattava, mitä käsittääkseni Torisel ei ole laisinkaan korvattava vai onko minulta mennyt jotain ohi.
Mutta kertoile miten Torisel vaikuttaa/ toimii ja saatko sitä siis täyskorvattuna kun ainakaan Pirkanmaalla ei Torisel saa edes Munuaissyöpään, muuta kun ehkä itse maksamalla, jos silloinkaan.
Torisel voi saada ehkä jos on joku tutkimus joka korvaa lääkkeen kokonaan, itse olen sellaisessa tutkimuksessa missä joko sai Nexavaria tai Toriseliä, minun kohdalla päädyttiin Nexavariin, mikä on kyllä toiminut hyvin ja ei oikeastaan sivuvaikutuksia, mutta käsittääkseni jos Nexavar ei enään toimisi/ tulisi liian suuret sivuvaikutukset ei olisi mahdollissuutta Toriseliin olisi ???.
Jatkoja Kartsa
Kartsa | 28.9.2010 klo 16:45:02