Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: munuaissyöpä

Huomenia vaan,
Nexavaria olisin mieluusti käyttänyt, koska pillereitä on helppo vain kotosalla napsia. Millainen niiden hoitovaste olisi ollut edelleen ollut en tiedä, mutta jalkapohjat tulivat todella kipeiksi ja kävelemään en pystynyt.
Lääkärin mukaan järkevin lääke tässä tilanteessa on Torisel. Se maksaa minulle hoitomaksun verran, en kysynyt paljonko. Ensimmäinen tiputus-kerta oli eilen osastolla (päivä meni), koska mahdollisia haittavaikutuksia haluttiin seurata. Lääke ei aiheuttanut mitään erityisiä tuntemuksia, ainakaan vielä. Siis näyttäisi sopivan minulle. Hoito jatkuu kerran viikossa niin kauan kuin siitä on hyötyä tai sitä pystytään muuten jatkamaan. Kolmen kuukauden päästä on seuraava kuvaus, varmaankin joulukuussa.
Mikäli oikein muistan, Afinotor olisi ollut vaihtoehto minulle, tabletti-lääke. Lääkäri oli sitä mieltä, että senkin aika tulee vielä. En ole kovin paljon perehtynyt näihin korvattavuusasioihin, kun vaihtoehdot sopivista lääkkeistä ovat kuitenkin vähäiset. Jos hoitovastetta löytyy ja olo pysyy tällaisena, niin eiköhän ne rahatkin löydy. Niin ainakin täytyy uskoa, ja toivoa korvattavuuksia.

Toivottavasti sinulla elimistö kestää Nexavaria pitkään.
Raksu
raksu | 30.9.2010 klo 07:50:49