Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: munuaissyöpä

Ensinnäkin ikävää että jouduit näille sivuille saapumaan.
Mutta toisaalta on mukavaa että löytyy muitakin kirjoittajia kun minä ja Ria.
Tossa toisessa munuaissyöpä osiossa oli aktiiviset kirjoittelut vielä talvella ja alku keväästä,
mutta väheni radikaalisti keväästä.
Karra olet vasta sairauden alkuvaiheessa toivon että tautisi saadaan kuriin leikkauksilla.
Itsellä leikkaus viime syksynä, imusolmuke suurentumia mihin lääkityksenä Sutent, mikä tehonnut hyvin. Ria tiedän kuinka paljon jännittää mennä lääkärin kuvauksien jälkeen. Ensimmäisten kuvauksien jälkeen olin menossa lääkärille aika oli klo 13.00 saavuin hyvissä ajoin vastaanotolle, kello oli 13.20 eikä lääkäri ollut vieläkään kutsunut minua sisään, olin aivan varma että lääkäri miettii miten kertoa huonot uutiset. Siis olin todella paniikissa, en vastaava tunnetta ikinä kokenut. Mutta noin puoli kaksi pääsin lääkärin vastaan otolle ja kun lääkäri kertoi että imusolmukkeet pienentyneet selvästi, olin todella iloisella päällä, myös tunnetilana vahva.
Näistä tunnetilojen vaihtelusta voi kuvitella kuinka paljon jännitin kuvausten jälkeistä lääkärissä käyntiä.
Sutent 6 sykli menossa 4 viikko alkaa, kunto hyvä eilen 30 km pyörälenkillä josta muutama kilometri niin pahassa maastossa että täytyi taluttaa maastopyörää, siis en aja vain asfalttiteitä vaan myös metsäpoluilla. Ei havaittavia sivuvaikutuksia paitsi lievä närästys, joka helpottaa kyllä renniellä.
Hyvää jatkoa toivottaen
T Kartsa
Kartsa | 1.8.2009 klo 09:13:22