Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?
Heippa kamut,kyllä katsoin dokumentin ja minut se hyydytti. Olen kauhuissani siitä että missä vaiheessa tutkitaan onko syöpä levinnyt jonnekin! Eka syto takana ja säästävä leikkaus, entä jos se on levinnyt jo nyt? Miks ne ei ottanu koko rintaa pois jos on pieninkin epäily että se leviää jo hoitojen aikana, sitä minä ihmettelen! Kainalossa 7 imusolmukkeessa syöpäsoluja ja vain säästävä leikkaus. Kenen on vastuu jos syöpä leviää jo hoitovaiheessa? Minunko? Vai leikkaavan lääkärin? Itse annoin luvan poistaa koko rinta jos näyttää siltä että kasvain on sen tyyppinen että kokopoisto tarvitaan. Ja minullahan oli pahin mahdollinen, eikä rintaa poistettu! Mistä tiedän milloin se on levinnyt ja minne? Minähän olen maallikko enkä asiantuntija. Muistui mieleeni lääkärin kierto sairaalassa leikkaukseni jälkeen kun kaksi lääkäriä kävivät katsomassa haavojani, niin toinen sanoi, että tämä ei välttämättä ole ainoa leikkaukseni, miksi ihmisiä kiusataan näin? Mistä voin tietää auttaako sytot vai ei? Milloin on uusi mammografia ja ultrat, kukaan ei oo kertonu, sittenkö kun löydän itse jonkun oireen metastaaseista?Ehkä olen vainoharhainen ja peloissani mutta en saa nukuttua yöllä kuin pätkittäin ja nukun korkeintaan 5 tuntia yhteensä heräten tunnin välein. Päivällä ei puhettakaan että nukuttais! Niin kuin varmaan huomaatte olen koneella tähän aikaan yöstä kun ei tule uni vaikka mitä tekis. No eihän tässä auta kun kärvistellä ja yrittää nukkua sen minkä voi. Mitä oireita voi ilmetä jos syöpä on levinnyt jo tässä vaiheessa, tietääkö kukaan?
epätoivoisin terveisin
Kisuliini
- Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?helmikuussa06 leikattu
- Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?Kisuliini
- Kalvaja lähti kalvamaan.. Karhutar
- Re: Kalvaja lähti kalvamaan.. kesän lapsi
- Re: Kalvaja lähti kalvamaan.. Kisuliini