Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?
Heippa sullekin Usva,niin ne munkin tapauksessa tekivät, tutkivat leikkauksen aikana ne imusolmukkeet joista 13 poistettiin ja 7 oli muutoksia, gradus III, hormoninegatiivinen, ärhäkkä tyyppi. Mulla vasta eka taxo takana ja vielä ois ne viis käytävä läpi ja sitten säteet. Mähän en saa mitään hormoonilääkitystä kun mun syöpä ei oo hormooniherkkää tyyppiä. Kyllähän mullekin tehtiin tutkimuksia, tosin vasta leikkauksen jälkeen,koko luuston gammakuvaus(en tiedä vastausta vieläkään)sisäelinten ultrat (olivat puhtaat)keuhkokuva otettiin mammografian yhteydessä ja se oli myös puhdas, mutta siitä huolimatta mua jäi kalvamaan sen lekurin sanat että ei tää leikkaus sitä sano etteikö jouduttais leikkaamaan uudelleen, sitten painuivat ovesta helmat hulmuten ulos ja minä jäin sinne punkan pohjalle ihmettelemään että mitähän varten toi tolleen sano! Sitten mä unohdin sen ja nyt toi ohjelma pongautti sen takaisin mieleeni.
No eiköhän tää taas tästä lähde, pakkohan se on. Onneksi on toi Karhutar, jolla on aina faktoja kerrottavana, niin helpottaa!
T:Kisuliini
- Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?helmikuussa06 leikattu
- Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?Kisuliini
- Kalvaja lähti kalvamaan.. Karhutar
- Re: Kalvaja lähti kalvamaan.. kesän lapsi
- Re: Kalvaja lähti kalvamaan.. Kisuliini