Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?

Heippa Karhutar,
en todellakaan ole nukkumassa vaikka pitäisi. Menin yöllä puoli kolmen aikaan nukkumaan ja heräsin ylös puoli seitsemältä. En saanut millään enää unenpäästä kiinni vaikka yritin sinnitellä sängyn pohjalla vähän yli seitsemään, sitten täytyi nousta ylös. En sitten tiedä johtuuko tosta taxosta tää huonounisuus vai mistä. Yleensä nukun hyvin ja niin pitkään ennen kuin kello herättää, mutta nyt on toista viikkoa mennyt 4-5 tunnin yöunilla eikä päivälläkään nukuta. On se hyvä kun osaat antaa noita neuvoja meille "uusille" kyllä se vaan kummasti helpottaa mieltä. Mua kun ei oikeestaan koske mihinkään, ainoastaan kainalossa (leikatussa) on välillä semmoisia ihmeellisiä tuntemuksia. Minkä kokoinen se sun kasvain oli kun sulta leikattiin koko rinta? Sitä mä oon jääny nyt miettimään että miksi multa ei poistettu koko rintaa vaan tehtiin vaan osapoisto, entä jos sinne jäi jotain ja kohta se putkahtaa esille, mitä sitten? Katsotaanko se silloin uusiutumiseksi, eli siis silloin parantumattomaksi? Se jotenkin vaivaa mun mieltä vaikka yritän tehdä kaikenlaisia juttuja unohtaakseni tän paskan, lenkkeilen päivittäin, syön tosi hyvin ja liikaakin, en ole ainakaan laihtunut yhtään päinvastoin. Ainoastaan ton unen kanssa on nyt jotenkin tosi hankalaa, heräilen tunnin tai puolentoista välein joka yö, yleensä hiestä likomärkänä (mummotauti)en oikein osaa keskittyä mihinkään pitkäksi aikaa vaikka tekemistä kyllä riittäisi, ajatukset karkaa aina tähän syöpään ja huomaan miettiväni jopa omia hautajaisijanikin.

No tais tulla tästäkin taas oikein ruikutus sepustus, mutta vähän taas helpottaa joksikin aikaa. Tsemppiä kaikesta huolimatta sinulle sekä kaikille muillekin kohtalotovereille!
T:Kisuliini
Kisuliini | 17.10.2007 klo 10:15:51