Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?
Heips Karhutar!Ja kiitos vinkeistä. Mulla ei ollut raskaudenaikaisia pahoinvointeja lainkaan, enkä muuten ole herkästi pahoinvoiva. Muta saas nyt nähdä kuin cef vaikuttaa. Silmiä on jo nyt jonkin verran kuivatellut, joten olen ostanut apteekista siihen jo tippoja. Miten nuo virstavaivat ilmenivät? Ja eikös karpalot olisi siihen myös hyviä. Mulla on pakkasessa karpaloita, taidanpa keittää mehua ja keittoja niistä.
Mulla lähti hiuksia ekasta taxosta parin vkon kuluttua tiputuksesta, jonka jälkeen loputkin ajettiin pois. Nyt on jo uusi kasvu aluillaan. Saa nähdä pysyykö se, vai joko taas ajetaan klaniksi. Miten sulla nuo hiukset? Ripset ja kulmat ovat pysyneet toistaiseksi, niiden pysyminekin hiukan jäntskättää.
En nähnyt eilistä ohjelmaa, mutta katsoin sen äsken tuolta netistä. Kyseessähän on sama pariskunta, josta oli juttua Seurassa parisen vkoa sitten. Minusta tuo oli hyvä ohjelma.
Tytär lapsineen olivat kylässä, ja lapsoset 5 ja 7-vuotiaat tyttöset, näkivät tuon ohjelman ja laittoivat äidin tiukoille kysymyksillään, samoin minut kun tulin kotiin. Asiasta oli tytöille kerrottu heti kun tieto sairastumisestani saatiin. Mutta kysymyksiä ohjelman jälken riitti: Miksi se patti tuli sinuun, minkä kokoinen se oli, miksi muorilta on leikattu nänni pois, ja onko se kipeä jne jne jne.
Siinä sitä ilta vierähti selittäessä mahdollisimman totuuden mukaisesti ja ymmärrettävästi. Mutta kaipa asiat selvisivät, koska yö nukuttiin levollisesti.
t. Peevikki
- Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?helmikuussa06 leikattu
- Kalvaja lähti kalvamaan.. Karhutar
- Re: Kalvaja lähti kalvamaan.. kesän lapsi
- Re: Kalvaja lähti kalvamaan.. Kisuliini
- Re: Katsoiko kukaan tv:stä "Tositarinaa"?peevikki