Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kalvaja lähti kalvamaan..

Moi Karhutar,
niin kai se sitten on otettava ja ajateltava vaan ettei sinne mitään ole jäänyt. Kyselin siellä ekassa sytossa ollessani niitä gammakuvauksen tuloksia, hoitsu lupas kysyä jos saa lekurin kiinni, ei ilmeisesti saanut koska sitä tietoa ei minulle tullut! Olenkin sitten rauhoitellut itseäni sillä että jos olis jotain siellä ollut kait siihen olis joku jotenkin reagoinut. No ei oo ollu sullakaan hääppöstä alkua, pelosta kankeena muutenkin ja sitten vielä vähän lisää pelotellaan! Ajattelin itse mennä tonne syöpäyhdistyksen naisten iltaan kuuntelemaan mitä niillä on siellä annettavana ja tapaamaan kohtalotovereita. Eihän mun perhe jaksa kuunnella näitä mun jorinoita tästä syövästä, kun ei ne oikeesti tiedä millaista tää on vaikka yrittäävätkin kovasti. Ei ne tajuu tätä puhumisen tarvetta ja miten se rauhoittaa kun saa puhua eikä tartte vaan yksikseen pureskella. Onneksi on tää palsta, jonne saa purkaa tuntojaan. Kiitos teille kaikille että ootte olemassa!
T:Kisuliini
Kisuliini | 17.10.2007 klo 11:14:16