Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tänään hoidosta tulleena
Huomenta Suomi! :)Ja jaksamisia kaikille tiputetuille. Mulla on nyt se ns. hyvä jakso menossa ja seuraavaan tippaan vielä 1½ viikkoa aikaa.
Mulla on edelleen lääkäri joka tipan yhteydessä, tosin seuraavasta on mahdollisuus perua se. Viimeisen CEFin yhteydessä sitten jutellaan säteistä ja hormoneista. En oikein tiedä peruisinko sen välissä olevan lääkärin ajan, kun ihan hyvinhän tämä CEF on mennyt. 10 pv. tiputuksesta eikä sen sanottavampia oireita, paitsi se etominen. Tietty voisin hyödyntää lääkärinajan kyselemällä kaikkea mitä en ole saanut kysytyksi tähän asti.
Eilen kävin siellä työtoverini kesäasunnolla ja kukkalähetti toi muulta työporukalta kukkakimpun. Ei minua ole siis unohdettu :)
Mutta nyt puuronkeittoon ja ulos taas ennenkuin päivästä tulee liian hiostava. Ei ole onneksi iho palanut, tosin en ole kauheasti auringossa varsinaisesti oleillut.
- Re: tänään hoidosta tulleenaKehäkukka
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenakevätmieli
- Re: tänään hoidosta tulleenapikkumyy-41
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli
- Re: tänään hoidosta tulleenakesän lapsi