Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tänään hoidosta tulleena

Heippa! Nyt on viides CEF takana. Kaikki meni hyvin eikä mitään pahoinvointia ole vielä ilmaantunut. Viimeksihän se tuli vasta seuraavana iltana ja kesti sitten sen reilun vuorokauden. Otin äsken yhden Primperanin. Mulla on sitä Kytriliä myös pari tablettia, mutta en ole vielä niitä käyttänyt. Ajattelin aamulla ottaa Temestan ja Kytrilin, jospa ne pitäisivät vähän kurissa tuota kuvotusta. Lisäksi kai voisi ottaa vielä kortisonitabletin, kun niitä tuolla jemmassa on.

Sain sairaalasta mukaani reilusti niitä Nexium-tabletteja, kun en enää viitsisi niitä ostaa kun ei ole enää kun nämä kaksi tiputusta ja en ole käyttänyt niitä kuin aina vajaan viikon tiputuksen jälkeen. Ne on aika kalliita ja olin tosi iloinen kun se hoitaja toi minulle sellaisen purkinjämän, jossa oli ainakin 20 tablettia. Muutenkin se minun oma hoitajani on tosi viehättävä ja vastailee asiallisesti kysymyksiini.

Sain jutella tänään myös lääkärin kanssa, kun hän tuli tapaamaan erästä toista potilasta niin pyysin häntä luokseni ja kyselin vielä jotain epäselviä juttuja. Hän on minun tuttuni muista yhteyksistä ja saimme jutella muitakin kuulumisiamme.

Minulla ei tosiaan ollut koko aikana näiden hoitojen aikana lääkäriä. Ensi kerralla kun menen viimeiseen sytoon, mulle annettiin ennen hoitoja lääkärinaika ja käyn myös tarkemmissa labrakokeissa. Niitä ei ole otettukaan kuin hoidon alussa ja ne olivat ihan normaaleja silloin.

Mieli on nyt ihan hyvä. Hyvää illan jatkoa kaikille ja lämpimiä ajatuksia.
Kehäkukka | 5.6.2007 klo 20:32:46