Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tänään hoidosta tulleena

Huomenta etelä-pohojammaalta=)

Täällä minä sitten keikun, vaikka piti lähteä sytoille. Eilen soittivat sairaalasta, että valkosolut ovat taas romahtaneet niin alas, ettei voida antaa hoitoa. Se siirtyi ensi maanantaille, verikokeet perjantaina. Voi p***a..
Meillähän on tulossa viikon päästä viikonloppuna perheessä häät ja olin niin hyvilläni, kun hoitoni pääsiäisen aikaan siirtyivät, pääsin sykliin, jossa hoidot eivät satu hääviikolle..mutta näinhän se tässä menee. Yritin vielä kysyä, että jos olisin saanut hoidot perjantaina, mutta ei onnistu näillä arvoilla.
Eli kun hääkellot lauantaina soivat, on minulla viides päivä taxosta ja te tiedättekin, millainen päivä se on..jalat painavat tonnin, silmistä vuotaa vesi, nenä ja hengitys tukkoista, sängystä ei jaksaisi nousta...ja suussa maistuu sahanpuru=(
No joo, kestetään kestetään, ei siinä vaan muu nyt auta!

Hienoa kuulla että teillä CEFiläisillä menee hyvin ja sivuvaikutukset ovat noin siedettäviä.Kyllä ne loputkin kestää ihan hyvin!!

Oletteko olleet, nyt kun helteet alkoivat, enemmän turvoksissa?
Mulla on jalat kuin puupökkelöt ja maha pömpöttää, niinkuin olisin pieniin päin..Täytyisi varmaan alkaa syömään ananasta ja kaalta, että saisi nämä nesteet liikkeelle.

Eipä tällä erää muuta, aika harvakseltaan täällä nyt käyn, kun ihanat kelit vetävät pihalle päin.
Tänään lähdetään hakemaan puutavaraa, että päästään rakentamaan terassia, jee. On sitä jo odotettukin huhtikuusta asti, vai oliko se jo maaliskuu, kun sain ajatuksen päähäni.
Olen varsinainen hätähousu, kaikki pitäisi tapahtua heti! Ja mieheni on ihan päin vastainen, kyllä siinä joskus pinna kiristyy....=)

Hyvää päivää kaikille ystävät!!

Julia
julia | 6.6.2007 klo 09:05:29