Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
tänään hoidosta tulleena
Moikka!Nonnii, nyt on sitten vedetty ceffit suoniin ja kotona ollaan.
Aluksi laittoivat kortisonia pikkupussin ja pahoinvointilääkettä, olisko ollut zofraxia (?). Sitten järjestyksessä kaikki kolme pussillista lääkeaineita, viimeisenä se punainen epirubisiini joka teki suonen hiukan araksi ja nyttemmin myös pisun punaiseksi :)
Kotiin tultuani otin heti primperanit varmuuden vuoksi (kuten rakkaat siskot neuvoitte, ja sitä toistettiin sytohuoneessakin). Olo on toistaiseksi ihan ok; aivan hirvittävä nälkä! Nyt on lohifilee pihalla grillissä ja salaattia tekee ukkokulta keittiössä ( että mä pääsin seurustelemaan teidän kanssa...). Tämä oli myös mun eka primperan, sillä en tarvinnut niitä sen yhden taxon jälkeen. Arvatkaas jännittikö kun tiputus alkoi kun viimeksi siitä taxo -reaktiosta meinas henki lähteä. No nyt ei tullut minkäänlaisia oireita tiputuksen aikana, kaikki meni oikein hyvin. Nukkumaan mennessä otan vielä toiset primpet ja laukussa odottaa sairaalasta saamani pari kytriliä, jos ei nää auta. Sanoivat että on niin kallis lääke, että he antavat ensin kokeeksi pari. Aloxia sitten jos ei kytril auta. Tyksissä ei aloxi ole ilmanmuuta-annettavien joukossa. Mutta toivottavasti tässä ei tarvita yhtään mitään muuta, mulle kelpais just tällä hetkellä kunnon annos safkaa ja sen perään reipas lenkki motarilla ilta-auringossa.
Tsemppiä kaikille toivotteleepi helteiseen iltaa ceffi-tella.
ps kevätmieli kyseli toisessa keskustelussa määriä; mulle oli laitettu c:tä 1200, e:tä 150 ja f:ää 1200 mg. Neliömääriä ei ole tässä sairaala-apteekin lapussa. Suolaliuosta meni yhteensä 750 ml, aina välillä suonet huuhdeltiin. Ja lopuksi e:n jälkeen hyvin, kun se saattaa tehdä suonen araksi.
- tänään hoidosta tulleenatella
- Re: tänään hoidosta tulleenaKehäkukka
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenakevätmieli
- Re: tänään hoidosta tulleenapikkumyy-41
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli