Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tänään hoidosta tulleena
Hyvää aurinkoista huomenta! Sinulle Mehitähti. Täällä Jyväskylässä ei ole lääkäriä kuin vasta viimeisen hoidon yhtydessä. Tietenkin jos on jotain erityisempää kysyttävää níin luulen, että siinä tapauksessa voisi saada lääkärin kanssakin puhua. Olen tähän asti saanut hoidettua kaikki kysymykseni hoitajan kautta. Lääkäriä en ole nähnyt kertaakaan, paitsi eilen sen tutun lääkärin, jonka kanssa juteltiin suurimmaksi osaksi muita kuulumisia. Minulla on nuo veriarvot olleet hyvät sen takia kun saan joka hoidon jälkeen sitä Neulasta-piikkiä. Ainoastaan hb on suhteellisen matala, eilen 105, mutta antoivat tiputuksen kuitenkin kun se oli yli 100.Onko Teille tullut tuosta Primperanista levoton olo. Otin eilen yhden tabletin illalla ja olin kuin tulisilla hiilillä monta tuntia. Sitten otin puolikkaan nukahtamislääkkeen ja olin kai sitten joskus aamuyöllä nukahtanut. Mulla on resepti tuohon Kytril-lääkkeeseen, mutta en oikein uskalla ottaa sitä, kun siitä olen aaanut niin pahoja ummetusoireita. Muutenkin se on niin kallis lääke, ettei viitsisi ostaa, jos ei ole ihan pakko. Sain sairaalasta kaksi tablettia mukaani, joista tänään nappasin toisen ja lisäksi otin yhden Temesta-tabletin.
Ei mullekaan tuosta taxosta tullut mitään pahoinvointia missään vaiheessa, mutta ekan CEF:in jälkeen oli lievää kuvotusta pari päivää. Mielestäni minulla tuli tuosta taxosta enemmän niitä makumuutoksia kuin tästä CEF:istä.
Minäkin lähden kohta työpaikalleni pistättämään sen Neulasta-piikin pomollani. On hyvä tekosyy mennä sinne tuttuun ilmapiiriin ja tavata niitä työkavereita. Leivoin eilen taas sen kuuluisan piimäkakkuni, jota minulta aina odotetaan. Vien sen sinne kahvipöytään, niin saavat vähän kaloreita maistella. Äkkiä se siitä vajenee, hyvä kun ehdin pois lähteä niin kaikki on syöty.
Onpa tuolla ulkona taas aivan ihana ilma. Kurja vetää se peruukki päähän, kun en kuitenkaan huivin kanssa viitsi työpaikalleni mennä. Muuten se peruukkini on tosi kaunis ja kaikki sitä kehuvat, mutta eihän se näin helteellä kovin mukavalta tunnu:(
- Re: tänään hoidosta tulleenaKehäkukka
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenakevätmieli
- Re: tänään hoidosta tulleenapikkumyy-41
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli
- Re: tänään hoidosta tulleenakesän lapsi