Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tänään hoidosta tulleena

Julia, tosi kökkö juttu, kun sun tiputus siirtyi eteenpäin, kun teillä on ne häät.

Tella, tosi typerää, jos jos "seuralainen" ei pääse mukaan viereen tiputuksen ajaksi. Minulla oli ekalla kerralla sisko ja nyt toissapäivänä kaveri mukana. Jotenkin turvallisempaa kun on seuraa, kun se hoitajakin pomppaa koko ajan siellä täällä ja puhelin soi. Papereissakin lukee (Helnki Syöpätautien klinikka), että hoitoihin saa ottaa seuraa mukaan. Typerää sekä potilaalle, että saattajalle, jos ei voi olla samassa huoneessa :\ Menettää kyllä minun mielestäni saatttaja vähän merkityksensä, jos on vaan matkaseurana.

Ja Super-Tella se töihin taas ampaisi :D On minunkin hb tosi hyvä 134 (ennen taxotere tiputusta), mutta ei minusta tonne toimistolle olis juoksemaan. Kotona selviydyn just pakollisista. Mut hei tosi iloinen olen sinun puolestasi, jos CEFfin kanssakin selviät näin vähällä.

Terveisin
MeriTuuli
MeriTuuli | 6.6.2007 klo 12:54:52