Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tänään hoidosta tulleena
Huomenta kaikille.Kiva että teillä Tella ja Kehäkukka meni tiputukset hyvin.
Mulle tiputettiin eilen taxo ja oottelenki koska alkaa ne sivuvaikutukset. Makuaisti on vielä tallella ja olo ihan hyvä mut kyllä se tästä taas varmaan muuttuu. Tänään pistän taas sen Neulastan. Oli ihan hyvä viimeks eikä infektiota tullu. Viime viikonloppuna oli olo hyvä...kuin entisessä elämässä.
Pahoinvointia mulla ei oo ollu mut oon edellisten tiputusten jälkeen syöny primperania ja nexiumia vielä muutaman päivän kortisonin jälkeenkin. Poskien punoitus alkoi jo eilen joten olin oikein hehkuva :)
Peruukkiin alkaa jo tottua eikä sitä edes muista koko aikaa mut kyllä huivi on kuitenkin kovassa käytössä kotona.
Työpaikallani kävin eilen moikkaamassa ja siellä vierähti kyllä kivasti muutama tunti. Oli kovin mukavaa nähdä työkavereita.
Nyt ajattelin alkaa väsään viimeistä opiskelutehtävää tälle keväälle (vaikka kesähän tuo jo on).
Mietin tuota Kehäkukka kun mainitsit ettei sulla oo ollu lääkäriä hoitojen aikana. Onko hoitajat keroneet sulle kaiken tarvitsemasi tiedon kuitenkin että olet ollut ajan tasalla. Ja ilmeisesti vointisi on ollut hyvä kun ei niitä veriarvojakaan ole otettu. Mukavaa että olet hyvällä mielellä. Toivotaan että se olotila jatkuu :)
Oikein aurinkoista ja voimia antavaa päivää toivon kaikille hoidoista toipuville ja niihin meneville. Ja väsyneille voimahaleja oikein roppakaupalla.
Ja he kellä on hyvä viikko toivotan oikein mukavaa ja lämpöistä kesäpäivää.
Mehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenaKehäkukka
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenakevätmieli
- Re: tänään hoidosta tulleenapikkumyy-41
- Re: tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- tänään hoidosta tulleenaMehitähti
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli
- Re: tänään hoidosta tulleenaMeriTuuli