Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi aamu koittaa
Harmaata huomenta kaikille!Tutulta kuulostaa, me naiset ollaan niin tunnollisia, että järjestellään paikat kuntoon ennen kuin kuollaan pois. Itse en syksyllä voinut ostaa uusia vaatteitakaan, kun ajattelin ettei enää kannata. Tein jopa yhden 20 vuotta keskeneräisenä kaapissa lojuneen käsityön loppuun, olin aina vannonut että joskus se vielä valmistuu. Mutta ikkunoita en ole vielä pessyt, asumme mäntymetsän laidalla ja nuo puut pöllyää keväällä niin, että kaikki paikat on keltaisena, pestään vasta sen jälkeen.
Nyt en kuitenkaan tee kuolemaa, vaan nautin näistä päivistä jolloin vointi on parhaimmillaan, maanantaina sitten taas labrat ja tiistaina myrkkyä suoneen. Veriarvot on muuten pysyneet ihmeen hyvinä, vaikka olen jo 4 taxoa saanut, neulastakaan ei ole tarvinut vielä käyttää.
Hyvää viikonloppua kaikille!
- Uusi aamu koittaakevätmieli
- Re: Uusi aamu koittaaKehäkukka
- Re: Uusi aamu koittaalillukka
- Re: Uusi aamu koittaakevätmieli
- Re: Uusi aamu koittaakesän lapsi
- Re: Uusi aamu koittaatautinen
- Re: Uusi aamu koittaaMeriTuuli
- Re: Uusi aamu koittaatautinen
- Re: Uusi aamu koittaamarraskuu