Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi aamu koittaa

Vähän on ollut nuopea olo tänään, mutta ei onneksi lämpöä. Jospa sitä ei tällä kertaa tulekaan. Onkologi taisi sanoa, että se neuropeniasta johtuva infektio tulee melkein ensimmäisellä kertaa, jos on tullakseen.

Viisi isohkoa pahvilaatikollista löytyi turhia vaatteita yhdestä vaatehuoneesta. Mitähän varten niitäkin on pitänyt säilöä, kun ei niitä kukaan käytä. Oli siinä pojan ja miehenkin vaatteita, suurin osa kuitenkin minun.. Voi meitä naisia. Mutta nyt on taas tilaa ja paremmat vaatteet sävyittäin ripustimissa :) Koskahan niitä taas tarvii...?

Yllättäen päivä on vaihtunut jälleen illaksi. Suuntaan rantaan vielä koiran kanssa antamaan räksille kyytiä ja haistelemaan pohjoistuulta. Todella ikävää keliä lupasivat viikonlopuksi :/

Sauna lämpiää ja Kevätmieli päästää itsensä vapaalle, huomiseen ja koittakaahan saada yö levättyä. Minä koitan sitä oliiviöljyä suun kostutukseen myös. Taitaa löytyäkin jääkaapista, sen verran suuri kreikkalaisen salaatin ystävä olen :)
kevätmieli | 19.4.2007 klo 19:07:29