Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi aamu koittaa
Mä muuten näin kamalaa painajaista viime yönä.. Lääkäri ilmoittikin mulle kolmannen taxon tiputuksessa, että hoito-ohjelmaani on tullut muutos. Saankin neljä taxoa ja sen jälkeen neljä CEFiä =o Hyi olkoon, kuinka ahdistavaa, kun olen iloinnut, että onneksi on enää yksi taxo! Toisaalta tuohan on ihan mahdollinen tilanne, että hoitosuunnitelma muuttuu...Mä olen muuten tunkenut sitä Ceridal lipogeliä takamukseenikin, ja peräaukko on pysynyt kunnossa nyt toisen taxon jäljiltä, kuten myös etuosan limakalvot. Se on paksumpaa kuin bepanthen ja jättää sellaisen suojaavan kalvon. Hiivavoidetta käytin ekan taxon jälkeen, kun kutisi niin maan pirusti, mutta tuntui että se vain pahensi asiaa??
Sain kuljetettua imuria lopuissa yläkerran huoneissa ja nyt se jäi parkkiin odottamaan huomista alakerran matkaansa :) Selvästi tänään on sellainen puolitehopäivä, luulen että veriarvot ovat alhaalla. Väsyttää ja etoo ja lämpö on muutaman kymmenyksen koholla, alle 37 silti vielä. Täytyy muistaa juoda runsaasti. Taidan käydä vaatekaappieni kimppuun, niin saa tämänkin päivän tästä jotenkin taakseen. Sitten on taas yksi päivä vähemmän ennenkuin tämä kurimus loppuu.
Ulkona kukkii krookukset ja narsissit ja sisällä mun naamani.....
- Uusi aamu koittaakevätmieli
- Re: Uusi aamu koittaaKehäkukka
- Re: Uusi aamu koittaalillukka
- Re: Uusi aamu koittaakevätmieli
- Re: Uusi aamu koittaakesän lapsi
- Re: Uusi aamu koittaatautinen
- Re: Uusi aamu koittaaMeriTuuli
- Re: Uusi aamu koittaatautinen
- Re: Uusi aamu koittaamarraskuu