Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi aamu koittaa

Sateinen tervehdys kaikille!

MeriTuuli, minua helpotti kovasti kun sulkeuduin noissa odotusauloissa ja -käytävillä iPodin avulla omaan maailmaani. Opin vajoamaan jopa tunneiksi ihan rauhalliseen olotilaan, musiikkia kuunnellen ja ilman ahdistusta.

Minä en löydä papereistani mitään Ki-67 (??? vai mikä se nyt oli???) arvoja, onkohan se sama kuin papereissani oleva MIB-1, joka on minulla +40%?

Tuon siivoamistouhun kuolemaa ajatellessa olen kuullut monelta, varmaan vaikean asian läpikäyminen tekemisen avulla, on tarpeen. Itse "täydensin astiastot" eli ostin rikkoutuneiden lasien tilalle uusia jne. Toisaalta siivosin vessan ja kylppärin kaappeja käyttämällä purkit loppuun ja ostamalla uuden, yhden ja pienen purkin tilalle. Sitä vaihetta kesti aikansa, mutta nyt saatan taas ostaa tarjouksesta 3prk superhintaan! Ehkä alitajuntani uskoo elämän jatkuvan - ainakin muutaman purkin verran.

Nyt ruoat pöytään ja perheen kanssa syömään. Sen jälkeen voikin jo ehkä kaatua sohvalle, toivottavasti televisio tarjoo jotain ajankulua.

Leppoisaa iltaa kaikille,
Santeri
santeri | 19.4.2007 klo 18:01:28