Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi aamu koittaa

Mun täytyy nyt varmaankin paljastaa teille yksi salaisuus.. Jos ette kerro kellekkään ;)

Alunalkaen rupesin puuhastelemaan kaikennäköistä, ettei kenenkään tarvi tehdä näitä asioita sitten, kun minä olen KUOLLUT! Ajattelin, että se on miehelleni ja vanhemmilleni helpompaa, kun olen hävittänyt vaatteeni ja tavarani jo etukäteen. Ja ei jää nurkat likaisiksi jäljiltäni, kun jynssään ja putsaan kaikki paikat.................

Sitten pikkuhiljaa aloin ajatella, että entäsjossentähänsyöpääninythetitänääntaiviimeistäänensiviikollakuolekkaan?? Olin kuitenkin jo hankkinut pahvilaatikoita vaatteita varten, raivannut vanhaa romua varastoista ja kärrännyt jätteenkeräykseen. Hävittänyt vanhoja kuitteja laatikoista, sulattanut pakastimen, putsannut pesukoneen nukkasihdin ja sauńan lattiakaivot, pessyt lauteet.. Ja huomasin, että sehän tuntuu itseasiassa mukavalta, kun sain tehtyä asioita, joita ei ole ehtinyt eikä jaksanut tehdä pitkään aikaan :)

Kaikki se aika, joka ennen meni töissä on nyt ikään kuin ylimääräistä. Harrastukseenikaan en jaksa satsata yhtä paljoa kuin ennen sairastumistani. En minä koko päivää jaksa metsässäkään kulkea, makaamisesta tulen sairaammaksi, joten mitä minä sitten muka tekisin? Kirjastosta lainasin kasan kirjoja, ja totesin, että suurimman osan niistä olen lukenut jo joskus aiemmin.

Tämä hoitoputki on minulle projekti, aikajono joka pitää läpikäydä, mitä nopeammin aikani kuluu, sen parempi. Jokainen päivä takana on päivä vähemmän edessä. Tämä on ihan tietoinen juttu. Tekevän aika ei käy pitkäksi :)
kevätmieli | 19.4.2007 klo 16:21:58