Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi aamu koittaa

Hepskukkuu!

Mä en muista tuollaista lukua nähneenikään. mulla lukee papereissa, että proliferaatio 4, eli erittäin nopeasti jakautuva syöpä..
Siihen kyllä lääkäri totesi silloin aikoinaan, että nuorilla ihmisillä se on yleensäkkin noin.Kaikki muutkin elimistön solut jakautuvat nopeasti. ja kun on nopeasti jakautuva syöpä, siihen myös puree parhaiten sytostaatti ja muut hoidot.

Kello alkaakin näyttää jo ruuan laitto aikaa. Millään ei huvittaisi mitään ruokaa tehdä.. Kun ruoka on valmis, alkaa kuvottamann koko touhu. Vielä pitäis syödä, kun sen on jo ite valmistanut, yöks. Laitan tänään ranskalaisia ja makkaraa, ehkä ne saa alas vaikka kirjan tai päivän lehden kanssa.

Näin muuten viime yönä sellaista unta, että lapsuudenkodin naapuri sanoi minulle, etten kuole tähän tautiin. Jos tämä tauti minut veisi, olisi se tapahtunut jo aikaa sitten..
Alitajunnassa näköjään prosessi käy yölläkin täyttä häkää..
Kuulemisiin
Julia
julia | 19.4.2007 klo 10:46:03