Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi aamu koittaa
Kaunis aamu täälläkin. Taivas aivan pilvetön ja vaaleansininen. Ihanan värinen:))Itse vietän viimeistä viikkoa ennen kolmatta taxoa. Muuten olo on tosi hyvä, mutta nuo hiton peräpukamat vaivaavat. En saa niitä millään kuriin. Juon illalla pellavansiemenlimaa, syön aamulla Pajala-puuroa, päivällä hedelmiä, liikun, yritän juoda paljon. Olen käyttänyt jo reilut kaksi viikkoa Scheriproct-peräpuikkoja ja salvaa, mutta tuloksetta. Välillä olen käyttänyt Bepanthen-voidetta. Kovasti suihkuttelen monta kertaa päivässä. Eilen soitin syöpäpolin hoitajalla, mutta ei hänkään osannut tämän kummempia neuvoja antaa. En millään viitsisi lähteä terveyskeskukseen jonottamaan. Enkä tiedä voiko edes mennä päivystykseen tällaisen asian takia, vaikka välillä tuntuu, että tulen hulluksi tämän kutinan ja kirvelyn kanssa. Kuulin eilen työpaikallani, kun kävin, että on olemassa myös tehokkaampia reseptilääkkeitä. Täytyy niitä yrittää viimeistään ensi viikolla saada.Tämä vaiva taitaa olla aika yleinen näiden sytojen aikaan. Mutta tosi kurja se on.
Tänään lähden miehen kanssa ajelemaan lapsuuskotini seuduille. Käydään vilkaisemassa kesämökkiä ja samalla vanhaa äitiäni palvelukodissa. Lisäksi ajattelimme käydä tervehtimässä serkkuani. Näin vanhemmiten tulee tuo suku jotenkin läheisemmäksi ja rakkaammaksi. Oletteko muut huomanneet? Onko se kuitenkin niin, että veri on vettä sakeampaa? Muistelen, ettei nuorena suku ollut läheskään niin tärkeä. Tärkeimpiä olivat kaverit ja ystävät. Tietenkin edelleen ystävät on tärkeitä, mutta myös suvun merkitys korostuu.
Kurjaa Kevätmieli, jos sulla rupeaa niitä oireita kovin ilmaantumaan. Oletko imeskellyt Bepanthen-tabletteja. Minulla on tähän asti suun limakalvot pysyneet hyvinä. Aloitan tablettien imeskelyn jo vähän ennen sytotiputusta ja jatkan sitä muutaman päivän sytojen jälkeen. Lisäksi juon paljon. Moneskos päivä Sinulla on nyt sytoista aikaa? Mutta olethan Sinä jo kovasti touhuillut ja saanut aikaiseksi vaikka mitä. Nyt lepäilet ja nautit työsi tuloksista. Itselläni ikkunat edelleen pesemättä. Jospa huomenna saisin edes keittiön ikkunan pestyä. Tuossa pihassakin riittää tekemistä. Voi voi.
Huomasin vaan kun olen vähän yrittänyt haravoida, ettei tuo käsi oikein tykkää siitä. Se on ollut koko ajan tosi hyvässä kunnossa, mutta nyt vähän oireilee. Voihan olla, etten ole tarpeeksi jumpannut sitä. Helposti sen unohtaa, kun ei ole mitään vaivoja.
Kevään iloa kaikille:)
- Uusi aamu koittaakevätmieli
- Re: Uusi aamu koittaaKehäkukka
- Re: Uusi aamu koittaalillukka
- Re: Uusi aamu koittaakevätmieli
- Re: Uusi aamu koittaakesän lapsi
- Re: Uusi aamu koittaatautinen
- Re: Uusi aamu koittaaMeriTuuli
- Re: Uusi aamu koittaatautinen
- Re: Uusi aamu koittaamarraskuu