Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi sivu elämän kirjassa
Hei vaan !Kävin kontrollissa pari viikkoa sitten. Lääkäri kertoi että kaikki olisi ok. Se merkkeri arvo oli 4. Olin tietysti iloinen. Mutta mikä kumma se laittaa kuitenkin kuuntelemaan jokaista nipistystä. Seuraava kontrolli olisi helmikuussa. Silloin toteamisesta on vuosi. Tiedän että olin sairastanut tätä tautia jo pitkään kunnes todettiin. Koska jo 05 kävin oireiden vuoksi gynellä. Silloin tutkittiin ja otettiin verikokeita. Minulle ei kyllä kerrottu, että oli jo muutoksena alkua näkyvillä ja merkkeri oli silloin ollu 24. Sitten ennen leikkausta se oli lähes 500. Sillon 05 sanoivat vaan jos pahoja oireita, ota yhteyttä. Sitten helmikuussa, tänä vuonna oltiin jo pitkällä sairauden kanssa. Mutta näin kävi ja jossittelut ei auta. Hoidot meni ihan ok. Nyt on tietysti jäykät ja jalat ja käsissä puutumista, sormien nivelet jäykät. Olen työssä ollut syyskuun alusta alkaen. Ylipainoa on kertynyt 10kg!!! Siitä yritin puhua lääkärille, mutta ei paljon kommentoinu. Sanoi vaan että veret pysyivät hyvinä hoitojen aikana. Kyllä sitä toivoisi ettei tämä uusisi, mutta...
Positiivisin mielin kuitenkin porskuttelen....
Pikkujoulu aikaa kaikille!
pike
- uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassaEveliina
- Re: uusi sivu elämän kirjassatoiveikas
- Re: uusi sivu elämän kirjassapike44