Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi sivu elämän kirjassa
vaaka58, pike44 ja muutkin !Miten pike selvisit kontrollista, kai uutiset olivat hyviä ? Entä vaaka, kuinka 5. hoito sujui ja kysyitkö miksei kasvainta oltu leikattu samalla ? Voikohan olla, että tekevät ns. second lookin, kunhan suunnitellut sytot ovat ohi, en tiedä.
Minä sinnittelen flunssan kourissa; tänään olisi pitänyt olla hoitopäivä. Pitkä hoitoväli taitaa tulla, 6 viikkoa huomenna. Minua jännittää markkerin tulos, onko noussut edelleen, vaikka hoito vaihdettiin.. tiedän keskiviikkona.. aina jotain mieln päällä.
Minä kestin hyvin 5-6 hoitokertaa silloin aikanaan, vaikeammaksi tuli myöhemmin. Olen ihan rikki nykyään hoitojen jälkeen reilun viikon. Onneksi erittäin hyvät ja ymmärtäväiset sytohoitajat ovat 'kokeilleet' minulle monia pahoinvoinninestolääkkeitä. Mm. Emend ja nyt Aloxi. Joten kuten sitkuttelen niillä eteenpäin.
Kyllä haluaisin toivoa teille kaikille munasarjasyöpäpotilaille jakaa, mutta vaikeaa se jotenkin mulle on, kun itse en pääse kuiville en sitten millään. Mutta sen voin sanoa, että vuosia (5.vuosi alkoi) voi elää hoitojenkin kanssa. Ja välillä on elämä ihan elämän makuistakin !
annmari
- uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassaEveliina
- Re: uusi sivu elämän kirjassaamh
- Re: uusi sivu elämän kirjassatoiveikas