Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusi sivu elämän kirjassa

Minä ajelin aamupäivällä ensimmäiseen kontrolliin. Viimeisen syton sain elokuussa. Jännitti jonkin verran. Illalla kun alkoi tuntua kipuja siellä täällä. Kaikki oli kuitenkin hyvin. Merkiarvo oli 7. Hb ei ole noussut vielä tarpeeksi ja syön rautalääkettä. Nivelkivut ovat vahvistuneet. Kysyin niistä lääkäriltä. Hänen mukaansa sytot vaikuttavat ääreishermoratoihin. Koska minulla oli jo ennen tätä niveloireita niin nyt ne ovat pahentuneet. Voivat kestää puoli/vuoden. Niihin auttaa liikunta. Ja hb nousisi raikkaassa ulkoilmassa paremmin.
Tuntui ihanalta kuulla nuo uutiset. Hoidot menivät kohdallani melko hyvin. Väsymys oli se mikä yllätti minut. Nyt olen töissä lokakuun alusta asti. Teen 60% työaikaa jouluun asti. Oli oikea ratkaisu tehdä tämä pehmeä lasku töihin. Osa-aikapäiväraha on hyvä juttu. Olen joka arkipäivä töissä aamupäivän ja iltäpäivällä sitten nautiskelen olostani.
Oikein hyvää joulun odotusta teille kaikille.
meikku | 27.11.2007 klo 15:11:58