Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi sivu elämän kirjassa
Joku tässä ketjussa kyseli uusiutumiskertoja. Omalta kohdaltani voin kertoa että munasarjasyöpää olen sairastanut nyt reilun 10 vuotta, hoitojaksoja takana useita (olisiko 7) eli olen jo laskuissa seonnut. Sen voin kuitenkin sanoa että taudin kanssa pystyy elämään suhteellisen normaaliakin elämää, välillä on heikompia aikoja ja käydään hoidoissa ja välillä sitten on niitä taukojakin. Itselläni ovat tauot olleet välillä vain puoli vuotta välillä lähes kaksi vuotta. Nyt olen ollut hoitotauolla elokuun alusta ja toivon tietysti sen syöpäläisen pysyvän taka-alalla vielä pitkään.Lähinnä siis haluan kertoa niille joilla tauti on uusinut, ettei se välttämättä ole mikään katastrofi, vuosia voi olla jäljellä vaikka kuinka paljon taudista huolimatta. Toki kurjaa on kun sanotaan että tästä ei voi enää parantua, mutta onhan näitä kroonisia tauteja muitakin. Tässä taudissa vain nuo hoidot ovat raskaampia kuin monessa muussa.
Tsemppiä ja voimia kaikille taudin kanssa taisteleville!
toivottelee Toiveikas kroonikko
- uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassaEveliina
- Re: uusi sivu elämän kirjassatoiveikas