Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi sivu elämän kirjassa
Voi Vaaka58!Kyllä on sinuakin tehosekoittimisessa pyöritetty, onneksi sinulla tuntui riittävän puuhaa, jotta pää pysyy edes aina välillä selkeänä.
Viestisi nimestä tuli mieleeni tapaus viime helmikuulta:
Minulla oli juuri loppuneet sädehoidot, mutta luustokivut yhä vaivasivat ja mieli kulki kuin vuoristorata. Kävin kolmen ystäväni kanssa taidenäyttelyssä ja näin siellä Kaarina Kaikkosen (muistaakseni) työn, jossa oli vanha raamattu, jonka sivut olivat irronneet ja levähtäneet ympäriinsä. Se kosketti minua niin, että itkin kotona pari kolme päivää, että siinä oli minun elämäni kuvattu. Kaikki sivut ovat irronneet ja vain vanhat kannet jäi käteen. Sitten pikkuhiljaa pystyin löytämään ajatuksen: kannet on tallella, voin täyttää elämäni sivut uudelleen. Ja nyt olen huomannut, että niitä vanhoja sivujakin on yhä paljon tallella, jotkut vähän resuisina ja jotkut entistä arvokkaampina, paikkailen ja liimailen ne vaan takaisin.
Voimia sinulle toivoo Santeri
- uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassasanteri
- Re: uusi sivu elämän kirjassaEveliina
- Re: uusi sivu elämän kirjassatoiveikas