Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusi sivu elämän kirjassa

Minulla on "vasta" ensimmäinen kierros menossa tämän sairauden kanssa. Ja muutoinkin sairaudet ovat karttaneet minua tähän saakka, nyt sainkin sitten tätä lajia reilummin. Olen miettinyt, että jos olisin mennyt helmi-maaliskuussa gynekologille, mikä mahtaisi olla tilanne. Silloin alkoi ajoittainen kipuilu oikealla alavatsalla. Mutta se oli tosiaan aika ajoin, jos olisi ollut koko aikaista kipua olisin toiminut toisin. Lääkäri kyllä sanoi, ettei kannata jossitella, ehkä mitään ei olisi vielä siinä vaiheessa näkynyt ultrassa.

Sairausloma loppuu vuodenvaihteessa, olen miettinyt mitenkä pärjään työssäni, joka on sekä fyysisesti että myöskin psyykkisesti raskasta. Osaaikaiseen ei ole mahdollisuutta, joko normaali työaika tai s-loma. Toisaalta olen 58v ja aika kuluu mahdottoman mukavasti kotonakin, soisin paikkani työrintamalla kernaasti nuoremmille. Olenkohan vähän laiska? Puolustelen itseäni, kun ei tiedä onko aikaa paljon vai vähän, niin haluaisin tehdä juttuja, jotka kiinnostavat ja tuntuvat tärkeiltä.

Kaikkea hyvää Sinulle, olen tavannut hoidoissa rouvan, joka on sairastunut 10v sitten, että otamme hänestä suunnan!
vaaka58 | 26.11.2007 klo 17:04:04