Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi sivu elämän kirjassa
Kiitos kysymästä, viideskin hoito meni hyvin ja veriarvot ovat kuin terveellä konsanaan. Perjantaina oli hoito, lauantaina olin Kädentaito 2007 messuilla, sunnuntaikin meni mukavasti, tänään on nivelkivut melkomoiset. Jalat jäykät, kävely on kuin ilmassa kulkisi, en uskaltanut lenkillekään, pihassa vähän köpöttelin. Huomenna voi olla aivan erilainen päivä. Toivossa on hyvä elää. Olen ajatellut, että täytyyhän vahvan myrkyn tuntuakin ja sivuoireet kohdallani ovat olleet sanoisinko vähäiset.Kysyin kasvaimesta, lääkäri selosti jälleen , että kaikki otettiin leikkauksessa mitä voitiin, tämä jäi, on syöpäkasvain ja sytostaateilla on tarkoitus nujertaa. Näin ymmärsin, olen huomannut,että luulen ymmärtäväni asiat hyvin ja hetken kuluttua asia onkin epäselvä ja eikun taas seuraavalla kerralla kysymään!
Toivon, että selviät flunssasta pikaisesti ja hoidot pääsee jatkumaan. Voimia, jaksamista Sinulle.
- uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassaEveliina
- Re: uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassatoiveikas