Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi sivu elämän kirjassa
Hei pike44 ja kaikki toisetkin lukijat! Toivon, että huominen kontrollikäynti tuo Sinulle pelkkiä hyviä uutisia. Kysyit kokemuksiani hoidoista. Mielestäni kaikki on mennyt sekä ajallisesti hyvin, siis kaikki lähti "rullaamaan" vauhdilla kuin myös olen kestänyt hoidot hyvin. Kaikki kauhukuvat mitä sytostaattihoidosta oli ovat vielä toteutumatta. Toivottavasti ensi viikon hoidot toteutuvat, ainakin viimeksi sanottiin, että hoidot jatkuvat. Kaikkeen mitä olen kysynyt olen saanut vastaukset ja vähän enempäänkin, ei vain tahdo muistaa kaikkea kysyä mitä pitäisi. Olen ollut muistilapunkin kanssa lääkärissä. Tyttäreni kysyi lauantaina, miksei alavatsalla olevaa kasvainta leikattu samalla kun leikkauksessa olin. Silloin vasta huomasin, että tosiaan, miksi ei. Täytyypä kysyä seuraavalla kerralla.Hyvää päivän jatkoa ja käykäähän ulkona "luistelemassa".
- uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassaEveliina
- Re: uusi sivu elämän kirjassavaaka58
- Re: uusi sivu elämän kirjassatoiveikas