Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: APUVA
HeippaSamassa veneessä ollaan. Mullekin tuli tämä tieto kuin salama kirkkaalta taivaalta ihan tavallisessa mammotutkimuksessa.
Olen itsekin menossa Taysiin. Perjantaina menen polille kokeisiin ja tapaan leikkaavan lääkärin. Luulen, että leikkaus on ensi keskiviikkona. Taysissa leikataan aina keskiviikkoisin. Eli kun sain neulanäytteestä tiedon 28.5. niin sairaalan polille 6.5.
Olen ollut välillä ihan paniikissa ja toisinaan taas olo on ihan normaali. Varsinkin yöt valvon ja mietin, että loppuuko tämä elämä tähän. Töissä olen vielä ollut. Tuntuu, että paksuneulanäytteen jälkeen syöpäkohta jotenkin ärtyi ja sen jälkeen on ollut kummallisia tuntemuksia joka puolella kroppaa. Pistelee ja kipeä rinta oireilee ja myös kainalo ja käsi on vähän kipeä. Myös kaula tuntuu kipeältä ja vähän yskittää. Epäilyttää, onko syöpä levinnyt jo joka paikkaan.