Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: APUVA

Pahoillani puolestasi, Pam, mutta TERVETULOA meidän porukkaan. Täällä saat vertaistukea ja virtuaaliystäviä, joiden kanssa jakaa tämän taudin kaikki kokemukset.
Mä sain diagnoosin 21.3. ja leikattiin 2.4. tyksissä.Rinnan kokopoisto ja solmukkeet, pahinta lajia itse kasvain ,mutta solmukkeet puhtaat. Nyt sytoissa (2 krt tänään), tässä menee tämä kesä ja syksymmällä säteet.
Alkushokki oli ankara, mutta siitä selviää. Tämä tauti on tehty voitettavaksi, niin on vaan ajateltava. Mä olen ajatellut, että tämä on vähän niin kuin duunissakin välillä, projekti, joka pitää aloittaa, hoitaa kunnolla ja saattaa päätökseen. Lopputuleman paikalla saattaa olla tietysti arvioinnin paikkakin paikallaan, kun tulevaisuus on tietysti taudin kanssa aina avoin... Mutta hoitohin tulee vahvasti luottaa ja elämänilo säilyttää. Mullakin on tyttäret 13 ja 15v, joten aktiviteettia kotona löytyy.
Kyllä me tästä selvitään. Täällä on monta nimimerkkiä , jotka ollaan toiset samassa, toisen eri vaiheessa taudinkuvaa. Ja joka viikko tupsahtaa uusia. Tule veneeseen mukaan, ranta häämöttää jossain kaukana, toiset on jo ihan lähellä. Tsempataan toinen toistamme, surraan yhdessä, voidaan pahoin välillä ja riemuitaan onnistumisista. Ja annetaan raikuvat aplodit aina niille, kun rannalle pääsevät.

t. tella
tella | 5.6.2007 klo 19:40:23