Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: APUVA
Moikka kaikillePerjantaina olin sairaalan polilla ja tapasin leikkaavan lääkärin. Sain hänestä oikein luotettavan kuvan. Oikein asiantuntevan oloinen naislääkäri. Diagnoosi: ainakin 3 cm leveä lobulaarinen kasvain. Koko oikea rinta poistetaan. Leikkaus on vasta 20.6. Tämä lobulaarinen on ilmeisesti aika vaikea syöpämuoto ja vaikeasti havaittava. Kävi mielessä että onkohan se ollut minulla jo vuosia, kun kerran kävin n. 5 vuotta sitten mammossa, kun itsestä tuntui, että rinnassa oli jotain outoa. Silloin ei kuitenkaan havaittu mitään. Nyt mulla on kummallisia tuntemuksia joka puolella kroppaa ja pelkään, että se on jo levinnyt joka puolelle.
Anestesialääkäri oli mielestäni töykeä ja jotenkin pelottaa mennä hänen käsittelyynsä.
En tiedä. Jotenkin kuitenkin jossain salaisissa syövereissäni toivon, että tätä ei olisikaan tapahtunut ja vielä herään tästä unesta helpottuneena.
Nyt jäin kuitenkin sairaslomalle ja kävin jo tänä aamuna sauvakävelemässä. Se vähän helpotti olotilaa.
Hyvää kaunista alkavaa viikkoa kaikille!