Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: APUVA

Hei Pam,

Olen todella pahoillani, että olet sairastunut, mutta tervetuloa meidän "veneeseen" ja kiva kun olet löytänyt meidät. Varoitus: tämä palsta aiheuttaa riippuvuutta, joskin minä koen sen positiiviseksi riippuvuudeksi :-D

Minä sain diagnoosin (ohutneula näytteestä) helmikuunlopulla ja kyllä se oli kun joku olsi lyönyt lekalla päin näköä. Minulla myös lapsia (12v ja 9v pojat ja 3v tyttö). Kyllä ne on elämän suola ja antavat taistelutahtoa. 7.3. Paksuneula biobsia. Ensimmäinen leikkaus oli 30.3. ja toinen 23.4. Syöpälääkärin vastaanotto 10.4. ja eka sytostaatti tuli 14.4. Eli aikaa kyllä hurahtaa ja minulle kaikkein raskainta oli se epätietoituus ja odottaminen, jatkuvasti sitä joutui odottamaan toimenpiteitä, leikkausta tai lääkärinvastaanottoa. Vasta leikkauksen jälkeen patologin lausunnosta tuli lopullinen tieto kasvaimen laadusta ja syöpälääkärin vastaanotolla sitten hoitosuunnitelma.

Voimia sinulle erittäin raskaaseen aikaan.
MeriTuuli

PS Me hoitoputkessa olijat ollaan niin tottuneita puhumaan lääkärien ja hoitajien käyttämillä termeillä, joten jos on jotain mitä et ymmärrä meidän teksteissä, niin kysy vain reilusti.
MeriTuuli | 5.6.2007 klo 19:24:51