Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputken alussa
Hyvää joulunalusaikaa kaikille!Mulla viikko taxosta ja olo aika hyvä, pari päivää on jo jaksanut hieman jotain tehdäkin. Toivotaan, että nyt olisi hetki hyvää aikaa ennen seuraavaa sykliä. Päivä kerrallaan tässä kyllä on mentävä. Vieläkin on kyllä huimausta tai se voi johtua myös eilisestä herceptinistäkin. Ruoka maistuu mullakin, närästystä ei suuremmin ole. Mä olen saanut nukuttua kohtalaisesti, välillä en meinaa saada unta ja välillä sitten taas tyttö herättää syvästä unesta.
Joulu tulee kovalla tohinalla, mutta fiilis on kadoksissa. Tuntuu jotenkin toisten joulukiireet ja stressi vähäpätöiseltä tähän verrattuna. Minä en aio joulua laittaa ollenkaan, menemme mun voinnin mukaan isovanhemmille valmiiseen joulupöytään. Panostetaan nyt siihen, että ensi jouluna porskutetaan täydellä terällä. Siihen tähdätään tytöt!!!
Mulla on mennyt sairaalan maksukatto täyteen jo, kun synnytyksen yhteydessä oltiin pitkään sairaalassa. Harmi vaan, että vuosi vaihtuu ja kaikki alkaa alusta. Matkaa mulle tulee n. 30km suuntaansa. Rahaa tähän hommaan kyllä menee, mutta en myöskään ala pihistellä esim. lääkkeistä. Kaikki apu otetaan vastaan mitä voi, muutenkin tämä on niin rankka kokemus.
Pidetään mieli korkealla ja lepäillään, kun siltä tuntuu.. :)
mimi
- Sytoputken alussalillukka
- Re: Voimia Siskot!rentukka
- Re: Sytoputken alussalillukka
- Re: Sytoputken alussamimi
- Re: Sytoputken alussaTINTTI57
- Re: Sytoputken alussamarraskuu
- Re: Sytoputken alussaMillis
- Re: Sytoputken alussamarraskuu
- Re: Sytoputken alussaMillis