Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputken alussa
Heipä hei lillukka!Mullakin tänään toinen taxo, hyvin meni nyt. Hiljattain tultiin kotiin, kun haettiin tyttö hoidosta. Ja nyt istahdin tietokoneelle. Ei tullut reaktioita ja olokin on toistaiseksi ihan hyvä. Sain herceptininkin tänään eli oli tuplatiputukset. Makuaisti kyllä taas muuttui, kun tonnikalasalaatti maistui ihan kummalta.
Miten se suolaliuos tehtiinkään? Mä en viimeksi ennaltaehkäissyt oireita mitenkään, mutta ei myös tullut pahempia suuoireitakaan. Nyt aattelin, että vois yrittää estää niiden tuloa kotikonstein. Mulle tuli viimeksi se valtava uupumus, katotaan miten käy. Ainakin yritän ulkoilla joka päivä.
Kortisoni ei mulla viimeksi aiheuttanut unihäiriöitä, mutta tyttö pitää huolen katkonaisista öistä. Yritän huilailla aina mahdollisuuksien mukaan päivällä sitten.
Huivi päässä kuljen edelleen, peruukin kanssa en vielä ole sinut enkä sitä vielä ole käyttänyt. Pelkään, että tyttö repii sen pois jossain kaupassa ollessani tai sitten en vaan osaa sitä käyttää. Kotona olen sänkitukkana, kokonaan kalju en vielä ole. Ripset ja kulmat onneksi vielä tallella, katotaan miten niiden kanssa käy.
Voimia sinulle ja muillekin siskoille.. mimi
- Sytoputken alussalillukka
- Re: Voimia Siskot!rentukka
- Re: Sytoputken alussalillukka
- Re: Sytoputken alussaTINTTI57
- Re: Sytoputken alussamarraskuu
- Re: Sytoputken alussaMillis
- Re: Sytoputken alussamarraskuu
- Re: Sytoputken alussaMillis
- Re: Sytoputken alussaTINTTI57