Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputken alussa

Hei Tonttutyttö!

Minulla alkoi hiusten lähtö tasan kaksi viikkoa ekasta Taxoteresta. Ennen toista Taxoa mies sitten ajoi ne jäljelle jääneet hapsut koiran trimmerillä vex. Sitten minä ajoin hänen hapsunsa vex ja siinä me sitten oltiin vierekkäin, kaksi kaljupäätä. Se oli hänen tukiratkaisunsa minun lähteneille hiuksilleni. Arvatkaapa, lämmittikö sydäntä?
Pikkuhiljaa siinä sitten tippuivat muutkin karvat ja kyllä sitä oli aika alaston hoitojen jatkuessa.
Mutta takaisin ovat tulleet, paitsi kainakokarvat eivät kasva lainkaan leikatun puolen kainalossa ja toisessakin karvaa ei ole nimeksikään. Mutta hyvä niin, mitä niillä tekee, kun ne kuitenkin ajeltais pois.
Vaan kyllä minä tiedän, mitä karvaton olo on henkisesti tämän hoitovaiheen lisänä. Se on tuskaa ja tuskaa. Ei koe olevansa nainenkaan. Mutta pikkuhiljaa kriisi helpottaa ja elämä voittaa jälleen. ((((((hali))))) Teille jokaiselle hoitoputken alussa olevalle!
Millis | 28.12.2006 klo 11:25:13