Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputken alussa
Hei Mimi! Älä tyttöpieni sure niitä hiuksiasi! Koita ajatella jotain positiivista, eli Sinulla on nyt kampaus, jota et muuten ikinä olisi tullut kokeilleeksi, tai etsi siitä jotakin hupaisaa ja hauskaa. Mä olin itsekin ihan kalju, enkä käyttänyt peruukkia ollenkaan. Kokeile vaikka piristää päivääsi meikkaamalla itsesi kauniisti ja vähän rajustikin! Kokeile uusia tyylejä, äläkä unohda, että yhä vielä olet naisellinen ja kaunis. Itse laitoin voimakkaan meikin, piirsin kulmakarvat, ja paljon kauniimmat kuin ne, mitkä lähti pois, ja sitten rajasin silmät huolellisesti yläripsien (joita ei ollut) tyvestä. Laitoin vielä luomiväriä ja tietysti värivoide, puuteri ja poskipuna peittivät kalpeuden. Ja sitten vielä punaiset pusuhuulet. Usko vaan, että meikattu kaljupää ei ollut hassumman näköinen. Sain paljon positiivista palautetta! Hameita en halunnut silloin käyttää, ne eivät minusta sopineet kaljuuden kanssa. Mutta farkut ja nahkahousut näyttivät hyvältä! Kokeile!! Älä Sinä, alköönkä muutkaan masentuko. Mulla koko hoidosta tuli jo kuluneetksi 5 vuotta ja kaikki on hyvin. Uskokaapa, että pian tekin sen maagisen rajan ylitätte, ja kaljuutta muistellaan nauraen! Terveisin Hempukka- Sytoputken alussalillukka
- Re: Voimia Siskot!rentukka
- Re: Sytoputken alussalillukka
- Re: Sytoputken alussaTINTTI57
- Re: Sytoputken alussamarraskuu
- Re: Sytoputken alussaMillis
- Re: Sytoputken alussamarraskuu
- Re: Sytoputken alussaTINTTI57
- Re: Sytoputken alussapiastar