Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputken alussa

Hei kaikille!! Olen "uusi" tällä palstalla. Rintasyöpä leikattiin ekan kerran -99, kun olin 30 v ja nuorin lapseni oli vasta 8 kk. Seuraavaksi uusi kainaloon 1.5 v päästä ja sitten taas kainaloon v 2002. Viimeiset hoidot, Taxo:n sain keväällä 2003. Sitä ennen sädettä ja CMF sekä CEF. Kaljuna olen ollut siis kaksi kertaa. Mun ratkaisu hiusten lähtöön oli koneella kaikki haivenet pois ja voi jee, millaiset kiharat tulivat, kun hiukset alkoivat kasvaa uudestaan. Hankin peruukin, mutta olin silti huivi päässä tai ilman, se vaan tuntui itselle helpommalta. Nyt "odotan"(ja yökin) uutta sytoa. Ennen joulua sain tietää, että rintasyöpä on levinnyt laajalle luustoon. Bisfosfanaattitiputus on annettu jo kerran ja huomenna menen Vaasaan kuulemaan, mitä sytoa saan.
Teidän kanssasiskojen kirjoitukset antavat toivoa tulevasta ja voimaa kestää hoidot. Paljon paljon lämpimiä halauksia teille ja näytetään sille pirulaiselle, mistä meidät on tehty!!!
julia | 22.1.2007 klo 11:17:43