Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputken alussa

Ensin alkuun ihmettelen kun on niin vaikea päästä kirjoittelemaan, mikään nimimerkki tai salasana ei tunnu kelpaavan:O Olen Tii, mutta kun Tii ei palstalle kelvannut niin olen sitten Tiia :o

Kyllä se hiusten putoaminen koville otti minullakin vuosi sitten, minulla oli pitkät ja paksut hiukset, leikkasin ne lyhyiksi kun selvisi, että tukka lähtee. Kaksi viikkoa ensimmäisestä Taxoterestä se sitten alkoi, hiuksia joka paikassa, sängyssä, vaatteissa, olkapäillä,irronneet hiukset kutittivat jne. Aamuisin menin takapihalle kun oli pimeää eikä kukaan nähnyt harjaamaan hiuksiani pää alaspäin, kaameita hiustukkoja yltympäriinsä lumihangessa (viime talvena oli lunta), vatsani tuli siitä kaikesta tosi kipeäksi oli se sen verran jäätävä kokemus ja hermot meni. Niinpä eräänä aamuna puin päälleni, istuin autoon ja ajoin parturiin ilman mitään ajanvarauksia ja pyysin, että ajelisivat kaikki pois ja näin tehtiin ja se helpotti tosi paljon eipä ollut enää irtohiuksia ja vatsakin voi heti paremmin, pakkohan siihen oli sopeutua niin minun kuin vatsanikin.

Nyt ovat jo hiukset kasvaneet takaisin ja muutkin karvat, tosin leikatun puolen kainalossa aika onnetonta kasvua kuten myös alapään karvoitus on huomattavasti harvempi kuin aiemmin.

.....mutta mitä karvoista ja hiuksista kunhan tauti saataisiin nujerrettua. Hiusten lähtö on kova paikka, mutta ihme ja kumma siihen kaljuunkin tottuu. Huivia käytin enimmäkseen, mutta kun lähdin kotoani ulos ihmisten ilmoille niin käytin aina peruukkia, ei ollut rohkeutta kulkea kaljuna tai huivi päässä.
Kovasti voimia ja jaksamista teille hoitoputkessa oleville, kyllä se siitä helpottaa ja aurinko pilkahtelee tunnelin päässä.
Minullakin oli 1-vuotiskontrolli marraskuussa ja kaikki oli hyvin....tulevastahan emme voi tietää voimme vain toivoa.

Puuttuva rinta minua ei ole ihmeemmin vaivannut enkä tunne naiseuteni olleen yhden rinnan varassa, hiusten lähtö oli minulle huomattavasti raskaampi kokemus vaikka hiukset kasvavat takaisin, joten taidan olla aika outo:D

Toivorikasta joulunajan jatkoa ja uutta vuotta Teille kaikille
Toivotteleepi Tii/Tiia :o
Tiia | 28.12.2006 klo 22:14:56