Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Herätys lataamol

Vähän viileämpää huomenta! Taas olen päässyt tähän netin ääreen. Kirjoitin juuri maraton-viestin siskontytölleni, joka on Brasiliassa slummialueella "katulapsityössä". Hän on kummityttöni ja kovasti elänyt mukana tässä sairaudessani. Kehuin hänelle juuri sitä, miten hyvin täällä Suomessa hoidetaan syöpäpotilaita. Rahaa ei lasketa, näin olen ainakin omalta kohdaltani kokenut.

Tuosta Nexium ja Somac-lääkkeistä olen samaa mieltä kuin Julia. Mielestäni tuo Nexium on ehkä tehokkaampaa ja minäkin käytän tuota 40 mg annosta. Se 20 mg ei oikein riittänyt. Tuo Nexium on ehkä kalliimpaa kuin Somac, mutta mielestäni tehokkaampaa.

Onneksi Julia se koiranäyttely on niin pian sytojen jälkeen. Mulla ainakin se väsynein vaihe tulee noin 5 päivän kuluttua hoidoista. TOivottavasti kaikki menee hyvin ja jaksat kehässä juoksennella. Minulle nuo koirajutut on vähän vieraita. Meidän porukat on niin allergisia, ettei kestetä mitään eläimiä. Ihaniahan ne olisivat. Itse varsinkin tykkään kissoista. Olisipa sitä kiva helliä kun yksin kotona makailee.

Täytyypä tästä lähteä vähän sänkyjä kasailemaan ja uloskin yrittää. Iloista päivää kaikille:))
Kehäkukka | 28.4.2007 klo 10:40:41