Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Herätys lataamol
Aurinkoinen etelä-pohjanmaa ilimottautuu!Eli huomenia vaan kaikille ystäväiset, vai oletteko jo kaikki singahtaneet pihalle?=)
Minä sain soiton sairaalasta ja vappu meni uusiksi kertaheitolla. Menen maanantaina leikkausosastolle klo 7 aamulla ja päivän aikana asennetaan leikkurissa laskimoportti. Vietän sairaalassa seuraavan yön seurannassa, ilmeisesti kun Taxot on annettu eilen, haluavat seurata, ettei tule komplikaatioita. Lapsia käy surku, kun oli tarkoitus mennä mökille ottamaan ekat löylyt ja kuuntelemaan luonnon heräämistä kesään..No, toisaalta tällaistahan tämä meidän elämä on ja siihen täytyy vaan kaikkien sopeutua. Toisaalta olen helpottunut, että portti laitetaan, saa rauhoitettua vasemman käden pistelyt ja tiputukset+varjoaineiden laitot helpottuvat..mutta jänskättää......
Mulla yö meni tunnetusti janottaa-pissattaa-janottaa-pissattaa-meiningillä. Olen kai kuitenkin väliajat nukkunu mutta aamulla viideltä olin jo pirteä kuin peipponen. Yritin väkisin maata kuuteen, kun en kehdannut vielä silloin kahvia nousta keittelemään. Maha ei ole toiminut laxoberoneista huolimatta ja kouristelee nyt ikävästi. Yritän kuitenkin lähteä pihalle vähän suunnittelemaan ja merkkaamaan terassin paikkaa, josko kipu siellä unohtuisi.
Santerille tsemiä pohdintoihin. Mulla on helpottunut olo, kun sain viimein päätettyä ja mielessäni hyväksyttyä, että haen työkyvyttömyyseläkettä. Jotenkin palaset ovat loksahtaneet päässä paikoilleen ja mieli sen myötä rauhallisempi. Saa nähdä mikä päätös mulle tulee, kolme vuotta sitten kun hain Eteralta ammatillista kuntoutusta, oli lääkäri sitä mieltä, että pitäis hakea eläkettä, kun en kumminkaan tuolla tautitaustalla tule koskaan valmistumaan. Nyt kun haen eläkettä, laittaa mut varmaan uudelleen koulutukseen=//
Halauksia kaikille
Julia
- Herätys lataamolKehäkukka
- Re: Herätys lataamolkevätmieli
- Re: Herätys lataamolsanteri
- Re: Herätys lataamolKehäkukka
- Re: Herätys lataamolkesän lapsi
- Re: Herätys lataamolSartsa
- Re: Herätys lataamolkesän lapsi
- Re: Herätys lataamolKsantippa
- Re: Herätys lataamoljulia
- Re: Herätys lataamolsanteri