Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Herätys lataamol

Terveisin Etelä-Suomesta

Minulla neljäs leikkauksen jälkeinen päivä. Päivä tuntuu alkavan vähän paremmilla mielin ja voimin kuin eilen.

Olen huomannut, että minulla vaikutta uni / unettomuus ihan suoraan seuraavan päivän mielialaan. Eilen aamuna herätessäni, kipulääkkeistä huolimatta, särki päätä, selkää, kättä ja kainalo turvoksissa. Olin nukkunut tosi levottomasti ja varmaan unissanikin varonut kipeää kainaloa. Turvotus tuppaa minulla tulemaa tohon kainalon ja lapaluun väliin ja jostain sieltä näköjään painaa johonkin hermoon ja eilen pitkin päivää sain niitä sähköiskun tapaisia hermokipuja, olkpäästä kohti kyynerpäätä. Koko päivä meni sitten täysin uupumuksen ja väsymyksen kourissa ja taas pirut pisti tanssiksi... Eilen illalla otin sitten puolikkaan unilääkkeen, jotta yö menisi rennommin. Jo vot, nyt olen nukkunut tosi hyvin ja rennosti eikä pää ja selkäsäryistä tietoakaan. Ihan kuin sitä turvotustakaan ei olisi niin paljoa, kun ei niitä sähköiskujakaan tunnu.

Nyt pinkasen pihalle pienelle kävelylle, kun täällä arskakin paistaa niin kauniisti ja ihanaa kun kukat alkaa kukkimaa.

MeriTuuli
MeriTuuli | 27.4.2007 klo 11:17:22