Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Herätys lataamol

Hei Kevätmieli! Oletpa Sinä taas ollut reippaalla tuulella kun niin pitkän lenkin teit. Kumpa minäkin jaksaisin. Tai kyllä minä ehkä jaksaisin, mutta olen niin laiska suomeksi sanottuna, etten viitsi.

Mikä ero noilla lipogeelillä ja -lotionilla on? Näin tyhmä minä olen. Olen aina ollut vähän laiska itseäni rasvaamaan ja nyt pitäisi viimeistään opetella, kun kaikki paikat kuivuu. Minulla on toiminut hyvin tuo Nexium närästykseen ja poltteluun. Olen sitä käyttänyt nyt näiden kahden viimeisen syton kanssa ja mitääm ongelmia ei ole ollut. Aamuisin otan yhden 40 mg tabletin.

Pihatöitä pitäisi tässäkin pihassa tehdä, mutta luulen, että huomemnna on vuorossa väsypäivä, jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Mutta eihän sitä tiedä etukäteen, vaikka nyt kävisi niin onnellisesti, ettei tulisi mitään oireita. Toiveajattelua, luulen!!?

Hyvää illanjatkoa kaikille
Kehäkukka | 27.4.2007 klo 17:58:48