Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Herätys lataamol

Huomenta myös etelä-pohjanmaalta!

Täälläkin aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta eikä millään uskoisi, että räntäkuuroja on luvattu vapun aatoksi. No, katselen niitä sairaalan ikkunasta, jos silmät pysyvät auki=)

Mulla yö meni vähän paremmin, vain pari kertaa pissalle täytyi kompuroida. Pahin aika on kahden maissa yöllä, kun herää tenox tokkurassa kovaan janoon, ja yrittää pujotella pimeässä vessaan, onneksi koirat nukkuvat eteisalulan sohvilla, etten niihin kompastu, eivätkä halua heti pihalle, kun joku herää.

Tuosta Nexium-Somac jutusta. Minä syön Nexiumia 40mg hoidon aikana, 20 mg ei ihan piisannut pitämään korvennusta kurissa. Nexium on vissiin uudempi ja tehokkaampi, kuin Somac, näin ainakin mulle lääkäri joskus sanoi, kun hoitojen aikana sitä ekoja kertoja mulle määräsi.

Meillä mies ja lapset lähtivät liikuntapäivään ja minä aion kipaista kirpparilla, jos löytyisi jotain kätsyä. Sitten kai lepäilyä viime kerroista viisastuneena. Tuntuu, että elimistö alkaa tottua kortisoni-ryöppyihin, kun enää niistä ei tule sellaista virtaa, kuin ekoilla kerroilla. Vai johtuuko siitä, että taxon määrä elimistössä menee kortisonin yli ja väsymys ja jonkinlainen kuvotus valtaa alaa. Seuraavan syton jälkeen parin päivän päästä on koiranäyttely, jossa täytyisi esittää kaksi koirista, epäilyttää, kuin jaksan kehässä juoksennella.

Hyvää viikonloppua kaikille, vaikka kyllä taidan täällä piipahtaa vielä monesti ennen maanantaita=)

Julia
julia | 28.4.2007 klo 08:44:02